10% korting op je eerste aankoop

Meld je aan om op de hoogte te blijven van de laatste updates en ontvang een code van 10% op je eerste aankoop!

Cart

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht of een vraag over onze producten of dienstverlening, dan kun je het volgende doen om ons op de hoogte te stellen. Per e-mail via info@pandstore.nl Het is raadzaam om een klacht goed te omschrijven en deze daar waar mogelijk te voorzien van foto's die het probleem duidelijk in beeld brengen.

Een klacht is gegrond indien deze niet veroorzaakt wordt door:

  • - foutieve montage/behandeling
  • - beschadiging door opzet/nalatigheid
  • - foutief gebruik c.q. nalatig onderhoud
  • - normale slijtage

Je ontvangt zo spoedig mogelijk (echter uiterlijk binnen 5 werkdagen) onze inhoudelijke reactie. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

De wettelijke garantie is van toepassing. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geven wij standaard 12 maanden garantie op onze artikelen en 24 maanden op meubels. Na melding zullen wij de klacht in behandeling nemen en deze beoordelen op basis van de aangeleverde informatie. Daar waar nodig zullen wij eventueel aanvullende informatie opvragen (bijv. foto's). Indien de klacht gegrond is, zullen wij een passende oplossing aandragen.